tisdag 7 oktober 2014

Juholt vägrar acceptera demokrati.

DN

Juholt vägrar att Sverigedemokraterna, Sveriges tredje största parti,andra vice talman Björn Söder får en post i riksdagen högre än en städare, en "ledande homofob och rasist med starka kopplingar till nazism och fascism" (fantasi och en förmåga att göra bort sej är påtaglig, samtidigt som han talar om att alla människor är likadana...... Helt emot demokrati. Hans logik är lika fantastisk som hans hat och krav att människor inte är lika.

Hur kan han med sina åsikter ha en plats i Riksdagen? Kanske socialdemokrater kan göra det.

Jag vet mycket väl att jag är mycket mindre värd som pensionär.  Jag måste betala mer skatt än normala arbetande personer med mycket mer pengar som straff för att vara den jag är - ett påhitt Sverige är tämligen ensamt om.

Jag vet att jag är mycket mindre värd med rullstol - jag kan inte ens ta mej in i det nybyggda polishuset utan hjälp.

Klagar han på att riksdagsmän har högre lön än diskare?

Folk med långa studier får mer?

Att illegalt invandrande utlänningar får högre pension?

"Kärlek större än hat" kan han berätta för alla muslimska invandrare i Stockholm och Oslo som avsevärt höjt antal våldtäkter.

I USA finns det 2% gays och de utgör 52% av alla HIV-fall. Vill han öka antalet sjukdomsfall? Blir folk mera jämlika då?

Ja, det är en svart dag när en sådan person har någon som helst att säga till om.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar